0
ком

Плотерна порізка

Ріжучі плоттери або каттери (від англійського слова cut - різати) - пристрою для плоттерной різання (вирізування) зображень з вінілової і термопереносной плівки, самоклеющейся паперу і інших матеріалів.

Сьогодні технологія виготовлення зовнішньої реклами немислима без плоттерной різкі.

Можливості у ріжучого плоттера дійсно широкі: покажчики, вітрини, вивіски, рекламні шиті, штендери, офісні таблички, наклейки, термотрансфер на спецодяг, спортивну форму, фігурні наклейки з висіканням і багато що інше.

Не дивлячись на щонайширше розповсюдження плоттерной різкі, яке отримали ці пристрої в зовнішній рекламі, затребуваність плоттерной різання не падає, навпаки, каттери все більше привертають увагу виробників реклами і поліграфістів.

Окупність устаткування висока, оскільки ріжучий плоттер не допоміжне устаткування типу степлера або брошурує. Це самостійна робоча одиниця, за допомогою якої заробляють гроші.

По простоті ріжучий плоттер зіставимо із звичайним офісним принтером.

З переваг ріжучого плоттера:

можливість різання плівок будь-яких заданих квітів, зокрема дзеркальних, металевих квітів (під мідь, алюміній, сталь, люмінесцентних, светоотражающих і так далі)

висока стійкість правильно змонтованого зображення (гарантії до 5 років, можливо вище, залежно від умов експлуатації і використовуваної плівки)

простота роботи з програмами, що управляють;

дешевизна комплектуючих і витратних матеріалів для плоттерной різкі.

технологія плоттерной різкі чиста, без запаху, пилу і грязі.

процес високотехнологичен, не вимагає яких те особливих умов або навиків від оператора.

чітка отработанность конструкцій каттеров дозволяє експлуатувати їх з мінімумом необхідних профілактичних робіт.

Таким чином, плоттерная різання задоволене економічна і рентабельна.

Основними характеристиками ріжучих плоттерів є їх робоча ширина, швидкість різкі і тиск ножа. На ринку представлені плоттери різної ширини від міні-плоттерів шириною всього 16 см до високопродуктивних і швидкісних апаратів.

При виборі ріжучого плоттера слід відштовхуватися від того, які завдання ви перед собою ставите. Якщо це невеликі об'єми різкі для внутрішнього використання, наприклад, оформлення супермаркету, магазина і тому подібне цілком достатньо буде невеликого плоттера міні-серії. Якщо плоттер отримується для виконання замовлень, то це повинна бути ширша і швидкісніша модель. Зазвичай початкуючих рекламних компаній набувають моделі шириною 60. Але з погляду економічності виграють моделі з робочою шириною 1 м, оскільки найпоширеніші самоклеющиеся плівки Oracal і тому подібне поставляються в рулонах саме такої ширини, таким чином, власники метрових плоттерів мають менше обрізків плівки.

Якщо ваш бізнес припускає величезні об'єми цілодобового різання і ви хочете, щоб ваш плоттер пропрацював без поломок років п'ять-десять вам можна подумати про придбання дорогих професійних японських плоттерів. Хоча практика показує, що вигідно купити 2-3 китайських плоттера за ті ж гроші, чим 1 японський.

Принцип роботи всіх ріжучих плоттерів ідентичний:
Ви готуєте зображення в будь-якій векторній програмі (Coreldraw, Adobe Illustrator) або в програмі, яка поставляється разом з плоттером (також можливий імпорт готових векторних Clipartов)
Заправляєте лист або рулон плівки в плоттер і опускаєте притискні ролики. Потім за допомогою тесту виставляєте потрібний тиск ножа, щоб ніж прорізав плівку, але не прорізав підкладку. (Настройка тиску одна з найважливіших можливостей плоттера, вона дозволяє різати плівки різної товщини і призначення.)
Потім виставляєте початкову позицію ножа і відправляєте файл з комп'ютера на різання.
Після того, як плоттер вирізував зображення необхідно видалити непотрібну частину плівки.
Потім очищене від зайвих частин плівки зображення переноситься на монтажку (прозора клейка плівка), а з монтажної плівки на будь-яку поверхню.

0 Обсуждений:

Добавить комментарий:

Адрес Вашей электронной почты не публикуется. Поля обязательные для заполнения отмечены

Форма входу

Інформація

Студія реклами "ДИЗАЙН" З'явилась на рекламному ринку Червонограда в 2007 році. Сьогодні "Студія реклами "Дизайн"— провідне рекламне агентство у Червоноградському регіоні. Наша творча команда пропонує ефективні ідеї й рішення, що включають в себе креативність, свіжі ідеї та їх втілення.

Мини-чат
Хто онлайн

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма пошуку
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz
. .